TABASCO BRAND LANSEAZA CAMPANIA LIGHT THINGS UP
“Parmafood Group Distribution” importator al faimoaselor sosuri TABASCO® Brand pepper sauces produse de McIlhenny Company, lansează o campanie de promovare a celor 6 sosuri prezente pe piața din Romania. Respectiv:
TABASCO® Sos Ardei Rosu,
TABASCO® Sos Ardei Verde,
TABASCO® Sos Chipotle,
TABASCO® Sos Habanero,
TABASCO® Sos Sriracha și
cel mai nou produs din portofoliu, TABASCO® Sos Sweet & Spicy.
Campania are în prim plan asocierea sosurilor cu diferite feluri de mâncare din toate bucătăriile lumii fie că este vorba de street food, gourmet, fusion sau home-made.
În perioada 15 septembrie – 30 noiembrie, în cadrul campaniei promoționale „Tabasco Lights Things Up ” vom oferi șase premii care constau într-o masă cu preparate în ediție limitată în 6 restaurante din București, cu specific diferit, iar ingredientul comun este TABASCO® Sos.
Preparatele în editie limitată sunt disponibile online, dar și în restaurantele fizice.
Pe lângă cele 6 premii oferite alături de partenerii noștri, oferim și alte 25 de premii, respectiv 25 de Kit-uri TABASCO® Brand.
Mecanismul concursului constă în scanarea QR Code-ul din stațiile de metrou și de pe meniurile restaurantelor partenere, apoi postarea unei poze sau a unui video pe una dintre paginile personale de Social Media (Facebook, Instagram sau Tik Tok) cu un fel de mâncare la alegere, alături de un TABASCO® Sos, iar link-ul postării va fi înscris pe landingpage-ul dedicat concursului.
Campania are și o latură neconvențională. Este vorba despre un proiect special la stațiile de metrou: Univeristate, Aurel Vlaicu, Unirii si Unirii2 cu branding pe coloane cu TABASCO® Sos, iar în trenuri și în statiile de metrou vom avea publicitate indoor cu QR Code-ul de campanie și noile preparate de la Vivo Fusion, Jerry’s, Lente Dionisie Lupu, City Grill, Poke House si Freddo, concepute special pentru acestă campanie.
De asemenea, vor fi implicați și influenceri, care vor susține mesajul campaniei.