July 13, 2024

Comanzi acum, primești mâncarea peste 30 de ani. De ce durează atât

Comanzi acum, primești mâncarea peste 30 de ani. De ce durează atât

Nu, nu este o glumă!
Comandă acum și primesc mâncarea peste 30 de ani. Se întâmplă la o măcelărie din orașul japonez Takasago care a înnebunit lumea cu crochetele de vită Kobe. Produsul e atât de dorit încât lista de așteptare e foarte lungă.

Se întâmplă la o măcelărie din orașul japonez Takasago care a înnebunit lumea cu crochetele de vită Kobe. Produsul e atât de dorit încât lista de așteptare e foarte lungă.

Delicioasele crochete, la mare căutare FOTO Shutterstock
Delicioasele crochete, la mare căutare FOTO Shutterstock

Cei care doresc să savureze delicioasele chifteluțe congelate de la măcelăria Asahiya le vor primi abia peste 30 de ani. Produsul e atât de popular, încât lista de așteptare a ajuns la 3 decenii, relatează CNN.

Cu o veche tradiție în ceea ce privește comercializarea cărnii, Asahiya, fondată în anul 1926, a vândut produse, inclusiv carnea de vită Kobe, timp de zeci de ani.

Crochetele de vită au fost adăugate pe lista de produse după cel de-al Doilea Război Mondial.

Listă de așteptare mai scurtă. Doar patru ani

Însă abia în anul 2000, crochetele cu cartofi și carne de vită au devenit faimoase în mediul online, mărturie fiind listele de așteptare ridicol de lungi cu care se confruntă acum cumpărătorii.

„Crochete extreme” sunt unul dintre cele patru tipuri de crochete de vită Kobe disponibile la Asahiya.

Cei care nu vor să aștepte 30 de ani pot comanda crochetele de vită Premier Kobe, la care lista de așteptare e de „doar” 4 ani, anunță sursa citată.

A vândut inițial la preț mai mic

Proprietarul companiei explică faptul că a început  să vândă online în 1999 și a oferit crochete drept eșantion pentru a atrage clienții. Succesul a fost peste așteptări.

Shigeru Nitta povestește că a vizitat încă de mic, alături de tatăl său fermele din zonă și licitațiile de carne de vită.

A preluat magazinul de la tatăl său în 1994, când avea 30 de ani. După ce a experimentat cu comerțul electronic timp de câțiva ani, și-a dat seama că clienții ezitau să plătească online o sumă mare pentru carnea de vită premium. Atunci a luat o decizie îndrăzneață: a vândut crochetele la un preț mult mai mic decât costul cărnii.

Am făcut crochete gustoase și la prețuri accesibile, ca o strategie pentru a-i face pe clienți să se bucure de crochete și apoi, poate, să cumpere carnea noastră de vită Kobe”, explică Nitta

Ca să nu intre în pierderi mari, comerciantul a făcut la început doar 200 de crochete pe săptămână, în propria sa bucătărie. Până la urmă, ideea sa a avut succes, iar crochetele au devenit faimoase și toată lumea voia să le cumpere. „Am încetat să le mai vindem în 2016, pentru că lista de așteptare era de peste 14 ani. Ne gândeam să oprim comenzile, dar am primit multe apeluri prin care ni se cerea să le vindem în continuare”, spune Nitta.

Așa că în 2017, măcelăria a reluat vânzarea crochetelor, crescând ușor prețurile. De asemenea, a început să facă 200 de crochete pe zi, în loc de 200 pe săptămână. Nitta spune că nu vrea să angajeze oameni și să facă mai multe crochete, pentru că le vinde la un preț mult mai mic decât al cărnii și nu vrea să piardă și mai mulți bani.