February 24, 2024

Investiţia ta ȋn marketing online, ȋntre aşteptǎri şi realitate. Emisiune “Business Philosophy”

 Emisiunea „Business Philosophy” de la Canal 33, de joi, 4 mai, ora 22:00, ȋl va avea ca invitat special pe Daniel Slăvenie, CEO & Partner “Limitless Agency”una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, cu o vastă experiență şi un număr impresionant de clienți.

 

Studiul recent realizat de experţii agentiei relevǎ faptul cǎ piața de ecommerce din România a înregistrat un trend ascendent în primul trimestru din 2023. Ȋn ciuda inflației ridicate, valoarea totală a comenzilor a fost de peste 180 de milioane de euro, iar încrederea consumatorilor în platformele de ecommerce a crescut tot mai mult.

 

Analizȃnd un numǎr de aproximativ 400 de magazine online din portofoliul agenției, a reieşit o valoare medie a comenzii de 1.060 lei (214,6 euro), în perioada ianuarie-martie 2023 înregistrându-se 1.701.397 tranzacții, peste 80 de milioane de utilizatori și peste 99 milioane de sesiuni.

Pentru 2023, reprezentanții Limitless Agency estimează o creștere în jur de 10% pentru piața de ecommerce, punctând că este loc de o creștere dublă în domeniu.

De altfel, Limitless Agency a înregistrat o creștere de aproape 100% a cererii pentru serviciile de promovare PPC și SEO la început de 2023 față de primul trimestru de anul trecut și estimează o majorare de 30% a cifrei de afaceri, la 4,2 milioane de euro, până la finalul anului.

În contextul creșterii concurenței în ecommerce, se resimte o creștere a cererii pentru servicii de marketing digital. Magazinele online se pregătesc permanent şi sunt eficientizate prin campanii online şi Automatizări.

Invitatul special al emisiunii va face lumină ȋn domeniul shopping-ului online, ȋnvaţăndu-ne cum să creștem vizibilitatea brandului, investind eficient ȋn marketing online şi ecommerce.

Costurile de marketing vor crește având în vedere concurența tot mai mare în online, reprezentanții Limitless Agency recomandându-le magazinelor online să își fidelizeze clienții actuali pentru a-și optimiza costurile și a-și crește vânzările.

De ce, cum şi cȃnd apelǎm la marketing online, ce metode de promovare funcţioneazǎ mai bine pentru magazinul tău online, sunt doar cȃteva dintre subiectele abordate, la care vom afla răspunsuri ȋn cadrul emisiunii Business Philosophy, mȃine, de la ora 22:00.